søndag den 17. maj 2009

Okay, nu er det vist blevet min tur til at prøve at have en blog...
må se hvad jeg kan finde ud af;)
Da der er sket så mange ting for mig i mit liv i år, så mange omvæltninger, nye ting at tage hensyn til, en kostomlægning for resten af livet. Så tænkte jeg det var på tide at få lavet en blog også, og fortælle lidt om alt og intet...
Og ja.... om mindre end en uge får jeg min nye hund;) glæder mig eventyrligt til dette. Ikke at jeg ikke har nok sammen med mine forældre, men nuvel;)
Og så Feo's små... de er snart 4uger allerede, tiden går alt for hurtigt, og inden jeg ser mig om skal de afsted til deres nye hjem, dog mangler et par af dem stadig at finde et nyt hjem, men jeg er fortrøstningsfuld. De er bare rigtig dejlig og lækre.


Now its my time for having a Blog, to tell about me, and especially my dogs;) looking so much forward to get my new dog in less than a week;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar