fredag den 12. juni 2009

Nat-Ja og Dahlí ;)

Så har Dahlí, Nat-Ja og jeg været i Svogerslev en del tid nu og de to tøser har virkelig fundet melodien.
Dahlí vil rigtig gerne lege hele tiden, hvor Nat-Ja har fundet teknikken, når legen bliver for meget eller for vild, så snupper hun bare legetøjet og hopper op i min seng, derop kan Dahlí ikke komme op endnu, selvom hun rigtig gerne vil;)

Det eneste minus for mig er at inden jeg kan komme i seng er jeg nød til minimum at fjerne et kødben, en stofapport, et par sten, en bold og et pive dyr ud af min seng før jeg kan lægge mig til at sove hver evig aften, men tja...
Nat-Ja er også vokset med opgaven, hun opdrager på den lille og den lille lytter. Vi kæmper stadig med at blive renlige, men hun er faktisk nået dertil at hun kommer med et lille piv eller et bestemt grynt, dette er tegnet for at nu vil hun udenfor og tisse, første gang jeg forstod tegnet og missionen lykkedes for os begge... jeg var en meget stolt mor.... så snakker man så ikke så højt om at 4 timer efter at jeg ikke lige hørte hende og vi havde et lille uheld, men det var ved døren... så hun er på rette vej, jeg skal bare være lidt mere opmærksom på hende;)


Dahlí, Nat-Ja and I have now been in svogerslev for some time now and the two girls are doing great. Nat-Ja is the responsible older grown-up. and she plays alot with the little Dahlí, okay sometime Dahlí is a bit too much for her, and she has now found a way to stop the Dahlí in her playing, if it gets to fast and so... Nat-Ja just steal the Toy that Dahlí is playing with and takes it up in my bed, where Dahlí not yet have learnt to jump up in... So every night i have to at least take out 3-4 different toys, stones and so...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar