mandag den 1. juni 2009

en søndag i svogerslev;)



Er i mit hjem i svorgerslev, det skal jo også passes, græsset skal slås osv... og jeg har så Nat-Ja og lille Dahlí med mig, Nat-Ja fordi hun så på mig med sine vidunderlig mørkebrune øjne og så så sørgmodig ud at jeg måtte tage hende med;) Og lille Dahlí skulle jo også lære sit nye hjem at kende, rart for hende at der så var en støtte i en større og ældre hund.

Det tog lidt tid inden de to fandt melodien, men det har de ihvertfald fundet nu, den står på leg og hygge og de nyder at ligge sove sammen.


Jeg har så fundet ud af at Dahlí er en værre lille hoppebold, kan nu allerede hoppe op i sofaen og balancere på ryglænet... eller sidde som en statue på armlænet;) hun er godt nok hurtig.
Vi er i fuldgang med at lære at være renlig, og at gå rigtig i snor, og så kan jeg så småt begynde at lære hende at stå, sidde og dække, men alt til sin tid... og jeg skal også lige have tid til det hele;)Er jo i gang med at skulle skrive mit speciale, men har mange spekulationer om det er virkelig det jeg vil, så jeg giver det en chance, men er som så mange andre røget i "speciale-sumpen".
Igår søndag havde jeg besøg af en god veninde, og vi udnyttede det gode vejr med en lang gåtur i svogerslev, jeg skal jo også til at kende mit nye nabolag. Da mine forældre har fået et ny kamera har jeg overtaget det "gamle" digital kamera, og jeg undlader aldrig en chance for at få taget nye billeder;) resten af aftenen foregik med en god lang snak (som altid) og jeg fik indviet min indflytnings gave fra mine forældre, et bord med 4 stole, passede perfekt på min lille terasse;)

Spending some time in Svogerslev, have to take care of my little appartment and small garden. Nat-Ja and Dahlí is with me. It took some time before they found the melody, but now they are not appart from each other. they play, sleep eat etc together;)

Im learning Dahlí to walk with a line on, and then I can learn her to stand, sit and lay down and all that stuff but one thing at its time.
I have found out the Dahlí likes to jump and climp, at a age of 9 weeks she can jump from floor to couch and climp around on it, or sit like a statue;)
Had a friend visiting me, and as allways we have some great hours sitting and talking about everything... we used the great sunny weather to take a long wolk with both the dogs, I have to learn my new enviroment better, also to find places where my dogs can run and play. And of course I will not let this opportunity to take new pictures go away;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar