mandag den 11. januar 2010

Oktober & November 2009

Disse måneder har på mange måder været forrykte, har haft mange møder, der skulle overståes og beslutninger, der skulle tages.
Der er sket en hel del og for det meste positivt, har fået hjælp og forståelse fra de kommunale instandser, mere end jeg nogensinde ville have turdet at håbe på, hvilket har gjort mig glad og postiv. Der begynder at komme flere lyspunkter i min hverdag, og dette er bare rigtig dejligt. Så selvom det er forvirrende og svært at holde styr på al den information jeg modtager hver uge, så kan jeg begynde at se mere lyst på min fremtid. Og dette selvom jeg har måttet for første gang i mit liv stoppe med noget jeg er begynddt på og ikke har bragt til en afslutning. Jeg har altid kunnet afslutte det, jeg er startet op på, det har nogen gange været en kamp, men denneher gang har jeg måttet give fortabt og så må jeg vente til at jeg kommer ovenpå. Helt opgive således at jeg aldrig får min kandidat eksamen, dertil er jeg ikke nået, men nu holder jeg en pause fra Studierne, ved at jeg kan komme tilbage til studiet igen, om muligt i sommeren 2010. Men det må tiden vise, for at afprøve dette, skal jeg selv være mere ovenpå overskuds og energi mæssigt end jeg er lige nu, og så skal jeg lige have økonomi til at komme tilbage på skolebænken igen.



These two months have been hard, difficult and filled with many questions that often needed at quick answer.
Lots of things have happened mostly well. I’m now getting some help that I need in my daily life. But there have been many meetings and lots of information to keep track on every week. But all in all I can see more easily on my future, at least for the next few months. I have decided to quit my studies for now only for a while, have not made the decision if I will quit for good and not getting my master degree. But for now it’s a “vacation” from the studies, so I can start feeling better, and get more energy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar